Stigao je kup Porsche 911 GT3 2021. godine

Predstavljamo Vesti

Stigao je kup Porsche 911 GT3 2021. godine

Velika poboljšanja napravljena u već sjajnom paketu. Pored 992 Porsche 911 GT3, automobil sledeće generacije Kupa zadržao je navijače na ivici svojih mesta. Kao najprodavaniji trkački automobil na svetu, nemački proizvođač automobila je sigurno imao velike cipele za popunjavanje, ali su ga isporučili.
Prva za moto-diviziju, trkačka mašina jedne marke neće biti puštena samo takmičarima u Porsche Mobil 1 Supercupu, već i timovima kupaca u nacionalnim Carrera Cups – održanim u Nemačkoj, Francuskoj, Aziji, Beneluksu i Severnoj Americi. Kao serija odskočnih daski koja tokom godina neprestano dokazuje svoj uspeh, neverovatno je uzbudljivo videti tako značajno ažuriranje.
Očigledno je da postoje mnoga poboljšanja u automobilu, ali jedan korak dolazi u odeljenju za napajanje. I dalje koristi isti 4.0-litarski šestocilindrični vodoravno suprotstavljeni motor kao i njegov prethodnik, ali ovaj agregat je podignut da proizvede 510 konjskih snaga (375 kilovata) u odnosu na prethodnih 485 ks (361.664 kV). Više gunđanje je fantastično, ali jedan od partija novih izazivača je taj što može da proizvede te brojeve koristeći sintetička goriva, značajno smanjujući emisiju CO2 – puristi će s olakšanjem čuti da zadržava istu konfiguraciju izduvnih gasova stvarajući jedan od velikih zvukova moto sport.
Uz veću snagu, tu su i velika poboljšanja u aerodinamici i mehaničkom držanju. Kao prvi za GT3 šolju, nalazi se na širem telu 911 Turbo. Sa zadnjim delom širine 1.902 milimetara, prelazi širinu prethodnog modela za 28 mm; isto se može reći i za prednju osovinu koja iznosi 1.920 mm. Nova postavka omogućava 12-inčne široke felne sprijeda i 13-inčne pozadi – vrlo tipičnu konfiguraciju za GT trke koja osigurava optimalno upravljanje i vožnju.
Još jedna primetna nadogradnja dolazi sa unutrašnjošću koja je, izgleda, veoma nadahnuta 911 GT3 R – većim bratom automobila u kupu. Uz potpuno revidiranu ergonomiju, novi kokpit dolazi sa velikim displejem u boji, osvetljenim komandama i novim upravljačem od plastike ojačane karbonskim vlaknima. Jasno je da je dizajnerski tim želeo da se sutrašnji nadobudni vozači trkačkih automobila osećaju posebno kada uskoče.
Zajedno sa težnjom za boljim performansama, nemački proizvođač automobila bio je posvećen tome da novi automobil učini isplativijim za timove. Kao razvojna serija, ekonomska strana je najvažnija, pružajući manjim timovima jednako šanse za uspeh kao i velikim timovima.
„To smo bili posebno uspešni u postizanju zahvaljujući upečatljivom izgledu, poboljšanom ogibljenju i inteligentnim rešenjima za električne detalje“, rekao je menadžer projekta Jan Feldmann. „Sa svojim poboljšanim performansama i optimizovanom kabinom, to je najbolji automobil Kupa koji je Porsche ikada napravio.“
Kako će se novi automobil koristiti u seriji 2021. Kup trka širom sveta, isporuka timovima započinje u februaru sledeće godine. Nakon izlaska, sutrašnji trkački automobil sada je spreman za trku od 225.000 € (272.511 $).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *