Audi SQ5 2021 - Prva vožnja
Najnoviji Audi SQ5 pronalazi savršenu ravnotežu vrućeg i hladnog.
Kompaktni Audi nudi snažni šestocilindrični motor, lepog i potcenjenog stila i neuporedivo luksuznu kabinu prepunu neke od najnovijih i najboljih tehnologija. Ako možete izdržati da izgubite nekoliko konja – i uštedite puno dolara za poređenje – osveženi Audi SQ5 iz 2021. godine zaokruženiji je od nekih od tih zamena za grudnjake (uključujući i braću i sestre RS Q8 i RS Q3).

Šarmer za performanse srednjeg ranga
A SQ5 se zaista oseća brzo. Sa namenskim sistemom kontrole lansiranja i pogonom na sva četiri točka koji pruža neverovatnu količinu prianjanja, ovaj Audi će vas i vaše putnike lako ugurati u kožne naslone sedišta na putu do 60. Plus, super obrtni moment V6 daje maksimalno okretanje vrlo rano 1.370 o / min; ovaj motor ima tonu probojnika niske klase, ali još uvek ima dovoljno snage pri većim brzinama za stvari poput prolaza autoputa – i zvuči sjajno. Jedina manja trzavica je osmostepena automatika, koja je brza u dinamičkom režimu, ali u suprotnom može biti pomalo neuredna.

Na nekoliko zavojitih puteva i rampi na autoputu koje pronađemo, SQ5 se oseća vrlo okretno; lagan je na nogama i brzo će zaroniti u zavoje, uz samo nekoliko manjih pokreta tela. Upravljački uređaj ima lagan osećaj koji nudi sjajne povratne informacije sa puta do vrhova prstiju, a u najsportijem Dinamic režimu vešanje je zategnuto i odzivno. S tim u vezi, ne želite da vozite svuda u toj postavci koja je previše krut za svakodnevno putovanje na posao.


„S“ za „Oštrije“
Kabina Audija SQ5 značajnije je prepravljena i znatno poboljšana u odnosu na svog prethodnika. Prošivena nappa koža (1 USD, 000) pokriva sportska sedišta, Alcantara postavlja obloge vrata, a pločica od Carbon Atlas-a od 500 USD naglašava crticu. Uz to, na vrhu table se nalazi veći ekran od 10,1 inča, koji zamenjuje prošlogodišnju 7,0 inčnu jedinicu. Ali među vrhunskim stvarima nalazi se veštačka koža na centralnoj konzoli i naslonima za ruke, kao i vučna vrata od tvrde plastike u obliku Volkswagena, zbog čega se inače luksuzna kabina oseća malo štedljivije nego što bi verovatno trebalo. Uostalom, ovo je vozilo testirano za 70.000 USD. i vučna vrata od tvrde plastike poput Volkswagena zbog kojih se inače luksuzna kabina oseća malo štedljivije nego što bi verovatno trebalo. Uostalom, ovo je vozilo testirano za 70.000 USD. i vučna vrata od tvrde plastike u obliku Volksvagena zbog kojih se inače luksuzna kabina oseća malo štedljivije nego što bi verovatno trebalo. Uostalom, ovo je vozilo testirano za 70.000 USD.

Čitav asortiman Q5 takođe dobija naprednije bezbednosne funkcije za 2021. godinu, uključujući SQ5. Stvari kao što su prednji i zadnji parking senzori, nadzor mrtvih tačaka, upozorenje na napuštanje trake, i paket Audi Pre Sense City (koji uključuje automatsko kočenje u slučaju nužde sa otkrivanjem pešaka) svi su standardni. Ovaj model dobija naprednije funkcije kao što su aktivna pomoć u traci i prilagodljivo krstarenje sa kontrolom daljine bez dodatnih troškova, kao i ekskluzivne opcije poput Matrik LED farova i prepoznavanja saobraćajnih znakova. I kao što se očekivalo, sve ove bezbednosne funkcije dobro funkcionišu na putu sa malim problemima.
Pametniji izbor
Iako neke kompanije nude vruće alternative, ne brinite se brzinom – 2021 Audi SQ5 je savršena sredina. Snažne performanse ovog crossovera u srednjem opsegu zadovoljiće prosečnog kupca, dok šira platforma označava sve odgovarajuće kutije za impresivan luksuz i modernu tehnologiju po konkurentnoj ceni. SQ5 takođe počinje sa razumnih 52.900 američkih dolara za 2021. godinu – pristupačniji od uporedivog BMW-a Ks3 M40i ili Mercedes-AMG GLC 43. Iako Audi ipak postaje prilično skup sa opcijama.<br>Prelazak na vrhunsku opremu Prestige koštaće vas dodatnih 9.600 USD. Nakon dodavanja paketa S Sport (3.000 USD), točkova od 21 inča (1.195 USD), paketa Black Optic (1.000 USD) i još nekoliko opcija, naš automobil košta 71.790 USD na testiranju. Nije baš jeftin, ali ipak pristupačniji od nekih vrućih alternativa.
