Audi SQ5 2021 – prva vožnja

Vesti

Audi SQ5 2021 - Prva vožnja

Najnoviji Audi SQ5 pronalazi savršenu ravnotežu vrućeg i hladnog.

Danas je u prodaji mnogo zaista dobrih, zaista moćnih terenaca. Problem je što mnogi od njih zahtevaju žrtve ključnih karakteristika koje obično želite u dobrom SUV-u, poput udobnosti, efikasnosti i prefinjenosti. To nije slučaj sa novim 2021 Audijem SQ5, koji zamišljeno kombinuje performanse i luksuz u stilskom, zaokruženom paketu.
Kompaktni Audi nudi snažni šestocilindrični motor, lepog i potcenjenog stila i neuporedivo luksuznu kabinu prepunu neke od najnovijih i najboljih tehnologija. Ako možete izdržati da izgubite nekoliko konja – i uštedite puno dolara za poređenje – osveženi Audi SQ5 iz 2021. godine zaokruženiji je od nekih od tih zamena za grudnjake (uključujući i braću i sestre RS Q8 i RS Q3).

Šarmer za performanse srednjeg ranga

Snaga 2021 Audija SQ5 je snažni 3.0-litarski V6 sa turbopunjačem, dobar za 349 konjskih snaga i 369 funti stope, dok automat sa osam brzina i pogon na sve točkove Kuattro šalju snagu na sva četiri ugla. Da budemo pošteni, ti brojevi su identični prošlogodišnjem modelu – ali barem je Audi petljao sa sistemom upravljanja motorom kako bi nekako oduzeo 0,4 sekunde od vremena nula do 60, spustivši ga sa 5,1 na 4,7 sekundi.
A SQ5 se zaista oseća brzo. Sa namenskim sistemom kontrole lansiranja i pogonom na sva četiri točka koji pruža neverovatnu količinu prianjanja, ovaj Audi će vas i vaše putnike lako ugurati u kožne naslone sedišta na putu do 60. Plus, super obrtni moment V6 daje maksimalno okretanje vrlo rano 1.370 o / min; ovaj motor ima tonu probojnika niske klase, ali još uvek ima dovoljno snage pri većim brzinama za stvari poput prolaza autoputa – i zvuči sjajno. Jedina manja trzavica je osmostepena automatika, koja je brza u dinamičkom režimu, ali u suprotnom može biti pomalo neuredna.
Svaka verzija SQ5 dobija standardno adaptivno ogibljenje, ali još niftier Sport Adaptive air setup krasi naš tester. Karakteristika kao deo opcionog S Sport paketa od 3000 USD, napredni jastuci za podešavanje vazduha i prigušuju neravnine bolje nego što je to mogla većina tradicionalnih adaptivnih ogibljenja. Takođe dodaje zadnji diferencijal za vektor obrtnog momenta koji definitivno čini da se SQ5 oseća dinamičnije.
Na nekoliko zavojitih puteva i rampi na autoputu koje pronađemo, SQ5 se oseća vrlo okretno; lagan je na nogama i brzo će zaroniti u zavoje, uz samo nekoliko manjih pokreta tela. Upravljački uređaj ima lagan osećaj koji nudi sjajne povratne informacije sa puta do vrhova prstiju, a u najsportijem Dinamic režimu vešanje je zategnuto i odzivno. S tim u vezi, ne želite da vozite svuda u toj postavci koja je previše krut za svakodnevno putovanje na posao.
SQ5 je solidna krstarica na autoputu, ali je nešto oštrija od nekih alternativa čak i u najmekšem podešavanju vešanja. Neravnine i valovitosti su očigledne, a kabina nije potpuno tiha; primetan vetar i buka u gumama prodiru spolja. Postoji i namenski Allroad režim za terensku vožnju koji uključuje kontrolu spuštanja uz brdo, ali gume niskog profila i ukočena vožnja sigurno ne odgovaraju tom zadatku. Čak i stenovita kretanja pored autoputa izgledala su previše za SQ5. Ali hej, za ovakav crossover performansi to su mala odricanja.

„S“ za „Oštrije“

Vizuelna ažuriranja eksterijera 2021 SQ5 su suptilna, ali čine sve razlike. Novi farovi su nešto viši od prethodnog seta i nose novi dizajn dnevnih svetla. Rešetka je takođe veća i smelija, odbacujući prošlogodišnje vodoravne letvice za novi obrazac saća. A tu su i sveže opcije točkova. Naš tester nosi 21 inča (opcija od 1.000 USD) koji su dostupni samo sa paketom Black Optic (dodatnih 1.150 USD), koji dodaje tamne završne obloge u točkove, rešetku i bočna ogledala. Ako imate novac za razmetanje sa ove dve nadogradnje, učinite to. Masivni usmereni točkovi i zatamnjeni SQ5 još više dopunjuju agresivni faktor.
Kabina Audija SQ5 značajnije je prepravljena i znatno poboljšana u odnosu na svog prethodnika. Prošivena nappa koža (1 USD, 000) pokriva sportska sedišta, Alcantara postavlja obloge vrata, a pločica od Carbon Atlas-a od 500 USD naglašava crticu. Uz to, na vrhu table se nalazi veći ekran od 10,1 inča, koji zamenjuje prošlogodišnju 7,0 inčnu jedinicu. Ali među vrhunskim stvarima nalazi se veštačka koža na centralnoj konzoli i naslonima za ruke, kao i vučna vrata od tvrde plastike u obliku Volkswagena, zbog čega se inače luksuzna kabina oseća malo štedljivije nego što bi verovatno trebalo. Uostalom, ovo je vozilo testirano za 70.000 USD. i vučna vrata od tvrde plastike poput Volkswagena zbog kojih se inače luksuzna kabina oseća malo štedljivije nego što bi verovatno trebalo. Uostalom, ovo je vozilo testirano za 70.000 USD. i vučna vrata od tvrde plastike u obliku Volksvagena zbog kojih se inače luksuzna kabina oseća malo štedljivije nego što bi verovatno trebalo. Uostalom, ovo je vozilo testirano za 70.000 USD.
Ali ne možemo zameriti ažuriranoj tehnologiji SQ5. Sada veći ekran osetljiv na dodir ima čist izgled kuće sa oštrom grafikom i zadovoljavajućim pritiskom kad kliknete na bilo šta – iako potpuno odbacuje MMI točkić. Bežični Apple CarPlay takođe se pridružio borbi za 2021. godinu i radio je gotovo besprekorno u našem kratkom testu, a isti 12,3-inčni digitalni klaster i head-up displej prenose. Svež, vrlo podesiv klaster u SQ5 je lepa karakteristika koja jasno prikazuje opcije poput zvuka, navigacije i podataka o vožnji bez potrebe za kopanjem po centralnom ekranu.
Čitav asortiman Q5 takođe dobija naprednije bezbednosne funkcije za 2021. godinu, uključujući SQ5. Stvari kao što su prednji i zadnji parking senzori, nadzor mrtvih tačaka, upozorenje na napuštanje trake, i paket Audi Pre Sense City (koji uključuje automatsko kočenje u slučaju nužde sa otkrivanjem pešaka) svi su standardni. Ovaj model dobija naprednije funkcije kao što su aktivna pomoć u traci i prilagodljivo krstarenje sa kontrolom daljine bez dodatnih troškova, kao i ekskluzivne opcije poput Matrik LED farova i prepoznavanja saobraćajnih znakova. I kao što se očekivalo, sve ove bezbednosne funkcije dobro funkcionišu na putu sa malim problemima.

Pametniji izbor

Iako neke kompanije nude vruće alternative, ne brinite se brzinom – 2021 Audi SQ5 je savršena sredina. Snažne performanse ovog crossovera u srednjem opsegu zadovoljiće prosečnog kupca, dok šira platforma označava sve odgovarajuće kutije za impresivan luksuz i modernu tehnologiju po konkurentnoj ceni. SQ5 takođe počinje sa razumnih 52.900 američkih dolara za 2021. godinu – pristupačniji od uporedivog BMW-a Ks3 M40i ili Mercedes-AMG GLC 43. Iako Audi ipak postaje prilično skup sa opcijama.<br>Prelazak na vrhunsku opremu Prestige koštaće vas dodatnih 9.600 USD. Nakon dodavanja paketa S Sport (3.000 USD), točkova od 21 inča (1.195 USD), paketa Black Optic (1.000 USD) i još nekoliko opcija, naš automobil košta 71.790 USD na testiranju. Nije baš jeftin, ali ipak pristupačniji od nekih vrućih alternativa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *