Virtuelni sajam automobila u Nišu

Vesti

Iako je godinama unazad Hala Čair u Nišu bila puna posetilaca, sajam automobila ove godine ipak neće biti održan od 2. do 4 oktobra, kako je ranije najavljeno. Međutim, zahvaljujući organizatorima sajma, City Marketing Centru i volji distributera automobila, ljubitelji četvorotočkaša, motora i prateće opreme, neće biti uskraćeni doživljaja da pogledaju najnovija dostignuća u autoindustriji. Zahvaljujući virtuelnoj turi, oni će moći da pogledaju omiljene brendove.

Virtuelni Sajam automobila, motora i prateće opreme svi zainteresovani moći će da pogledaju na sajtu SajamAutomobila.com. Onlajn postavka automobila biće dostupna od 1. oktobra, a na sajtu će stajati čak tri meseca, do kraja godine.

„Nije nam bila opcija da se u potpunosti odreknemo Sajma i uskratimo ovaj deo Srbije prilike da pogledaju najnovija dostignuća iz sveta automobilizma. Do zadnjeg trenutka smo očekivali da će Auto Moto Fest ipak biti održan uz sve preventivne mere, ali šta je tu je, ipak je bezbednost građana na prvom mestu. Zato smo, nakon sastanka sa distributerima, odlučili da 11. Sajam bude virtuelni“, istakao je direktor Sajma automobila u Nišu Oliver Paunović.

„Najbezbedniji Sajam automobila na svetu“ slogan je ovogodišnjeg, koji će se održati u neobičnim okolnistima. Ova privredno-turistička manifestacija, već je postala tradicionalna u Nišu. Prekid je imala u godini kada je automobilska industrija bila u krizi. Ove godine, ako publika ne može da dođe na Sajam, on će doći u njihov dom.

„Automobili će biti prikazani najnovijom 3D tehnologijom pa će posetioci virtuelne ture moći da pogledaju sa svih strana, biće im dostupna i unutrašnjost automobila. Ono što je dobro, ukolko imate dilemu, a želite da kupite neki automobil, možete na sajt da se vratite i sutradan kada dobro razmislite da li ste napravili pravi izbor. Osim da pogledate, imaćete priliku i da pročitate sve karakteristike određenog brenda“, navode organizatori.

Ponuda i na online sajmu će biti izuzetna. Distributeri najavljuju brojne popuste u danima održavanja virtuelnog sajma, što je i bila praksa prethodnih godina. Svoje učešće su potvrdili : BMW, Ford,  Fiat, Toyota, Citroen, Audi, Volkswagen, Škoda, Renault, Dacia, Nissan, Mazda, Motogrini, Jepp, Hyundai. Učestvovaće i brojni auto centri i servisi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *