2021 Toyota Camry pregled - Kvalitetan automobil u mnogim ukusima
Iako je fundamentalno drugačija od Camrys-a ranije, 2021 bi i dalje trebalo da zadovolji razumne kriterijume kupovine zbog kojih je toliko dugo bio bestseler: snažna pouzdanost , dobra vrednost preprodaje i visoke ocene sigurnosti. Dakle, iako se mnogo toga promenilo, mnogo toga je takođe ostalo isto. To je dobra stvar, pa čak i ako je Honda Accord privlačnija, Hyundai Sonata prepoznatljiviji, a Mazda6 zabavnija za vožnju, raznolika, zaokružena postava Camry-a mora se uzeti u obzir.

Šta je novo za 2021. godinu?

Kakav je Camry enterijer i tehnologija automobila?
Unutrašnjost Camry-a je uglavnom nepromenjena, osim ekrana za informisanje i zabavu, koji sada viri iznad vrha crtice. Crtica je možda malo previše stilizovana, ali ne možete je nazvati dosadnom, a sviđa nam se što Toyota odbija velike delove nalepljenog lažnog drveta ili metala kako bi nosila izgled. Kvalitet je takođe iznad proseka, jer zaista nema previše pada u izgledu, osećaju i opštem ambijentu od fensi KSLE-a do početnog nivoa LE. Takođe nam se sviđa obilje prostora za odlaganje na vratima, ispod središnjeg naslona za ruke i u obimnoj dvostepenoj kanti za pametne telefone.
Ekran za informisanje i zabavu više nije integrisan u središnji niz dole. Sada viri sa vrha, iznad ventilacionih otvora. Standardni ekran je 7 inča, a opcioni 9 inča, a ovaj drugi je za centimetar veći od prošlogodišnjeg opcionog ekrana. Nije tako čistog izgleda kao prethodna verzija, ali približava ekran vozačevom vidnom polju, pa ga je lakše proveriti tokom vožnje. Ekran osetljiv na dodir takođe je stvar voljenja ili mržnje. Neki će ceniti njegov jednostavan izgled, posebno za audio kontrole. Drugi smatraju da je to pomalo sporo i estetski zaostalo za vremenom. U svakom slučaju, bar sada dolazi standardno sa svim najnovijim, obaveznim karakteristikama povezivanja pametnih telefona: Android Auto, Apple CarPlay i Amazon Aleka povezivanjem. Drugi smatraju da je to pomalo sporo i estetski zaostalo za vremenom. U svakom slučaju, bar sada dolazi standardno sa svim najnovijim, obaveznim karakteristikama povezivanja pametnih telefona: Android Auto, Apple CarPlay i Amazon Aleka povezivanjem. Drugi smatraju da je to pomalo sporo i estetski zaostalo za vremenom. U svakom slučaju, bar sada dolazi standardno sa svim najnovijim, obaveznim karakteristikama povezivanja pametnih telefona: Android Auto, Apple CarPlay i Amazon Aleka povezivanjem.



Koliko je velik?

Koje su performanse i ekonomičnost goriva Camry-a?
Camry 2021 je dostupan sa najrazličitijim opcijama pogonskog sklopa u segmentu limuzina srednje veličine.
Stvari počinju sa 2,5-litarskim linijskim četvorotočkom koji proizvodi 203 konjske snage (najbolje u klasi) i obrtni moment od 184 funte u kombinaciji s pogonom na prednje točkove (206 ks i 186 lb-ft u KSSE). Novi opcioni sistem pogona na sve točkove (AVD) smanjuje snagu za malu količinu. Automatski uređaj sa osam brzina je standardni.
Ekonomičnost goriva kod ovog motora varira u zavisnosti od nivoa opreme i pogonskog sklopa. Obimna prodaja LE i SE sa pogonom na prednje točkove postiže odličnih 28 mpg grada, 39 mpg autoputa i 32 mpg kombinovano. KSLE i KSSE imaju manji pogodak pri 31 mpg u kombinaciji. Pogon na sve točkove dalje roni, posebno na autoputu, do grada od 25 milja na milju, autoputa od 34 milja na milj i 29 milja na milj u kombinaciji u LE i SE (25/34/28 za KSLE i KSSE AVD).
Opcionalni 3. 5-litarski V6 je uparen isključivo sa pogonom na prednje točkove i automatom sa osam brzina. Proizvodi ogromnih 301 konjskih snaga i 267 funti stope obrtnog momenta. Za razliku od nekih motora sa turbopunjačem kojima je potrebno vrhunsko gorivo da bi postigli maksimalne performanse, Camry V6 radi redovno. Ekonomija goriva je i dalje jaka u gradu od 22 milje na milju, autoputu od 33 milje na milj i 26 milja po galonu u kombinaciji za KSLE. KSSE dobija 22/32/26, a TRD oprema postavlja zadnji deo 22/31/25.
Napokon, Camry Hibrid koristi par elektromotora zajedno sa četvorocilindričnim motorom. Zajedno proizvode kombinovanih 208 ks. Poređenja radi, Prius proizvodi samo 121 KS, ali Camry postiže gotovo istu potrošnju goriva. Camri Hibrid LE nivo opreme u kombinaciji vraća grad od 51 milja na milj, autoput 53 milje na milj i 52 milja na milj u kombinaciji. Ostale opreme su 44/47/46, što nije razlika.

Kakav je Camry za vožnju?
Zaboravite sve svoje unapred zamišljene predstave o Toyoti Camry. To je automobil koji više uključuje nego ikad pre, sa oštrijim, staloženim upravljanjem i prijatno odzivnim upravljanjem. Sve postaje malo čvršće u SE i KSSE opremi, ali njihov odabir više nije apsolutna obaveza za ljude koji vole da voze. Istina, Honda Accord i Mazda6 ostaju automobili superiornih vozača, ali Camry nije tako daleko.
U stvari, Camry TRD je naizgled napravljen da istakne upravo to, budući da je opremljen komponentama šasije podešenim na staze, ojačanom strukturom i pojačanim upravljačem za isporuku rukovanja koje se približava teritoriji sportske limuzine, a na štetu vožnje koja manje oprašta.
TRD se standardno isporučuje sa mišićavim V6 motorom koji je opcionalan kod ostalih Camry-a. Bez obzira na opremu, ovo je jako, glatki motor koji postaje bolji samo kad shvatite da se podudara sa ekonomičnošću potrošnje goriva kod turbo četvorocilindričnih konkurenata. Naravno, malo ljudi dobija V6 (samo 6%). Većina se zalaže za osnovni četvorocilindraš koji nudi najbolju snagu u klasi, ali kada se uporedi sa motorima sa turbopunjačem, verovatno ćete primetiti da ima manje gunđanja nižeg nivoa i zvuči pomalo vjetrovito kad se pritisne. To Toyota sigurno nije najfiniji napor, iako barem ima sposobnog partnera u pametnom osmostepenom automatiku koji je znatno superiorniji od CVT-a koji se može naći kod većine konkurenata. Sve se to prilično prenosi na novi Camry AVD, koji ovde dublje istražujemo.
Konačno, tu je Camry Hibrid, koji bi zapravo mogao biti leglo. Njegov elektromotor dodaje nedostatke osnovnog četvorocilindričnog nedostatka, dok takođe pomalo izglađuje stvari. Pored toga, postavljanje baterije ispod zadnjeg sedišta smanjuje težište automobila i umanjuje prednji smer težine, čineći poboljšanu dinamiku u krivinama. Teška desna noga i dalje rezultira priličnim popuštanjem pogonskog sklopa, ali je bolja od prošlih hibridnih napora, kao i modulacija papučice kočnice.