Nissan Pathfinder 2022. godine prikazan smelim novim izgledom, stvarnim menjačem

Predstavljamo Vesti

CVT više nema od 2022. godine, zamenjen konvencionalnim automatom sa devet brzina.

Kao jedno od najprodavanijih Nissan vozila, SUV Pathfinder je izuzetno važan za marku. Međutim, to je takođe jedno od najstarijih vozila u štali, moleći za značajan remont najmanje nekoliko godina. Pa, čekanje je gotovo – Nissan Pathfinder iz 2022. godine stigao je, donoseći tehno-šik privlačnost redizajniranog Rogue-a i preuređene Armade u srednjem, trorednom obliku crossovera.
Izuzetak starog stila, Pathfinder takođe dodaje dugačku listu opreme za sigurnost i povezivanje u svoj spisak, sa porodično prilagođenim unutrašnjim pakovanjem i razumnim performansama za pokretanje. Džip iz 2022. godine takođe bi trebao biti prijatniji za vožnju, jer Nissan baca besprekorno promenljivi menjač starog modela na otpad, zamenjen konvencionalnim devet-stepenim automatskim menjačem. Iako je još uvek jednokomorski crossover terenac sa pogonom na prednje ili na sve točkove, novi Pathfinder nudi sedam različitih načina terena, kao i do 6.000 kilograma vučnog kapaciteta.

Hrabro poverenje

Odlazeći Nissan Pathfinder je dovoljno zgodan, ali mu nedostaje ličnosti. Niko za to nije mogao optužiti svog naslednika, zahvaljujući farovima sa divljim obrvama pokazivača pravca, kvadratnoj rešetki (koju kompanija iz nekog razloga i dalje naziva „V-motion“) i ravnoj haubi koja je manje minivan poput trenutnog Pathfinder-a. Pocrnjeni stubovi A, B i D pridružuju se C-stupu u boji karoserije na nekim modelima, dajući SUV-u efekat plutajućeg krova koji je zanimljiviji od ostalih ponavljanja preterane stajling funkcije.
Otprilike pozadi, tanka LED zadnja svetla čine da se krosover čini širim i usadnijim, a konveksni otvor, sjajan srebrnom natpisom reči „PATHFINDER“, podseća na SUV prve generacije. Ne vidimo u potpunosti vezu pozadi, ali tri slota za poštu prednje maske u blizini haube predstavljaju lep povratak na Pathfinders iz 1980-ih i 1990-ih. Jednako kao i smeli lukovi točkova na modelu iz 2022. godine, oni su potpuno radikalni. Na stranu jeftina nostalgija, Pathfinder izgleda mnogo mišićaviji i usađeniji nego ranije, zahvaljujući tim bakljama.
Većina trorednih krosovera živi i umire u unutrašnjosti. Izgleda da je 2022 Pathfinder spreman da uspe u ovom pogledu, zahvaljujući revidiranom tehnološkom paketu koji uključuje dostupni 9,0-inčni centralni ekran osetljiv na dodir, 12,3-inčni digitalni sklop instrumenata i 10,8-inčni head-up displej. Ekran od 8,0 inča je standardni, kao što su Apple CarPlai i Android Auto. Očekujemo da trim šetnja odražava onu Rogue – manji ekran na S, SV i SL nivoima, sa 9,0-inčnim ekranom koji je opcionalan na SL-u i standardni na Platinum-u.
Smeli stil je takođe redovan dan, a info-zabava, kontrola klime i instrument tabla smešteni su u gondoli orijentisanoj na vozača. HVAC prodajna mesta žive u metalno završnim oblogama koji se „spajaju“ sa crticom, produbljujući Pathfinder-ov tehnološki napredni izgled. Nissan će na Pathfinderu ponuditi tkanu, kožnu ili poluanilinsku prošivenu kožu, koja je verovatno rezervisana za model Platinum.
Za razliku od prethodnika sa sedam putnika, 2022 Pathfinder dobija zadnju klupu sa tri položaja, čime je standardni kapacitet sedišta dostigao osam. Za porodice koje žele malo više udobnosti (na štetu jednog mesta za sedenje), postoje opcionalne kapetanske stolice drugog reda sa centralnom konzolom koja se lako uklanja. Standardna klupa u drugom redu zadržava trenutnu funkciju preklapanja i klizanja SUV-a (iako poboljšana pristupom sa strane suvozača i vozača), što olakšava penjanje u treći red, čak i kada je instalirano dečje sedište.

Bolji život kroz tehnologiju

Čak će i osnovni Pathfinder S dobiti paket Nissan Safeti Shield 360, koji uključuje automatsko kočenje u nuždi, nadzor mrtvih tačaka, upozorenje na napuštanje trake, automatska duga svetla i automatsko kočenje pozadi. Modeli SV i SL srednjeg nivoa takođe će ponuditi ProPilot Assist kao opciju, dodajući u spisak adaptivnog tempomata i centriranja trake. Na vrhu gomile nalazi se platinumov ProPilot Assist sa Navi-Link, koji koristi podatke iz ugrađene navigacije za predviđanje usporavanja predstojećih zavoja na putu, izlaza sa autoputa i čvorova.
Ako sve funkcioniše jednako dobro kao u skitnici, Pathfinder bi trebalo da bude impresivno mesto bez stresa za odlazak na dugo putovanje. Tom osećaju spokoja dodaće zvučno laminirano staklo prednjih vrata, deblje staklo zadnjih vrata i dodatna izolacija vrata i poda. To je dobro, jer je jedna žalba na trenutni Pathfinder eho-komorni osećaj zujanja pri brzini autoputa.

Učini da ima smisla

Još uvek ne znamo tačno koliko ćete morati da potrošite na Pathfinder za 2022. godinu kada dođe vreme da se potpišete isprekidanom linijom. Verovatno neće biti mnogo skuplji od trenutnog crossovera, koji počinje sa 31.980 dolara za S 2VD ili 44.910 dolara u platinastom 4VD obliku. Svaka Pathfinder oprema – S, SV, SL i Platinum – biće dostupna sa pogonom na prednje ili na sva četiri točka. Kada se pojavi u prodaji ovog leta, Pathfinder 2022. godine biće samo jedan od mnogih novih ili nedavno osveženih modela u liniji kompanije. Zapravo, između Kicks-a, Rogue-a, Pathfinder-a i Armade, Nissan bi mogao imati najopsežniju i najmoderniju liniju komunalnih vozila u industriji – samo se Rogue Sport izdvaja kao usamljeni arhaizam. Da li će to biti dovoljno da pomogne Pathfinderu da ostvari veliku prodaju, ostaje da se vidi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *